BJÖRKARNAS STAD

Det värsta på hela resan, var flyget. Fick så sjukt ont i örona, som jag sa. Fredan; Gick upp 5, usch och fy men jag vart pigg och allärt. Var framme i Umeå strax efter 10. Då vi fick frukost, senare fram mot förmiddan fick vi en jätte god soppa sen mot kvällen hade dem hyrt en lokal så vi fick göra våra egna pizzor, skit gött. (Det ända vi gjorde var att äta, haha!) Men mat blev det och dans och dryck under kvällen gång. Men vi alla var ju sjukt trötta efter hela denna dag, så vi somna ganska tidigt. Lördan; Vi hade nämligen fått lånat deras barns 2 lägenheter, jätte fina verkligen. Men det var kallt uppe i norrland 2 - 3 grader under nätterna. Men i vilketfall så åkte vi ut till mormors a kusin eller vad det blir som bodde 50 minuter ifrån Umeå stad. Där fick vi bakelser och sen så ville jag ju så jätte gärna smaka på surströmming, men pappa sa till mig nej gör inte det. Jag spydde sist när jag var här och åt det. Men lukten fick jag känna på iallafall, höll på att spy. Sen fram mot eftermiddan. blev det mat och dryck igen. Har faktikst haft en jätte mysig helg. Sen kom vi tillbaka till våra lägenheter, efter det så stack jag o bror min o syskona till och med min moster o min morbror med på en så kallad umeå förrefest i vår ålder och upp till 30. Där det befann sig bögar/lesbiskar. Skit kul ;D Sen stack vi ut på korgen, mycket kul! Söndan; Älg safari, skit fräckt. Stora är dem, vi åt även jätte god mat där också. Älg kött. Svin gott. Naturligtvis åkte vi hem efter det och åt igen, någon slags kyckling gryta, gött det med! Nu sväller magen upp på mig.. Det har vart en grym helg, tackar jag för. :) Ses snart igen hoppas jag!


Jag & min nya vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback