JAG KAN LAGA DIN MAT..

pankakor med sylt på, jag kan laga din mat. Lägger jag sexigt fram på ditt fat. Idag är det din dag och du är min prinsessa. Älskling, jag hoppas att du blir glad.
Lyssna vettja "Laga din mat" Jag kan ;)
Sitter här vid brors dator, känner mig seg och trött. Ovanligt eller hur? Som vanligt med andra ord. Nu är min fråga, skola eller inte skola? Haft handels lektion nu i 1 timma tror jag? Snart börjar religionen, då vi skall prata betyg men det är la inte värt det? Jag kan ta det nästa vecka med henne. Nu får jag fanimig hoppas på ett g iaf, för mina arbeten har vart grymma! men dock inte provet för det blev aldrig gjort.       Lollllllllllllo koooooooooomsi.
image88
Heeej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback