GUL - GRÖN

Färg glada människa är man i dagens solsken. Sommarkänsla, oja gud vad härligt väder vi har! Håller ni med eller? Det hoppas jag iaf, för sommaren är det bästa som finns, och de som ogillar åk till island som jag ser på ett kallt land "is - land" Eller vad vet jag egentligen? Säkert sommar tider där också. Gyllene tider musik strålar ut.
Idag har man gottat sig, men tyvärr inte mycket i solen man borde ligga ute och sola men det är så tråkigt att göra detta själv. Annars dagens händelse; skola, betyg om UF/Projekt. Därefter handla studentbiljetter till bror, linda och roystet. Shit, vad man längar nu! Sen handlat med mamma lite, hittade med par skor till slut, men det var mer sista handsval skor. Har ju inte hittat något som lockar, så tog bara ett par som var "okej", jag och skor går ej ihop.
Nu slutar skolan, gud vad härligt. Onsdag igen - studenten!!!!! En lärare jag verkligen avskyr och hatar, Nils. Fuck you eller gå och häng dig. Äh fy fan, då man inte tycker om elever, tro fan inte att man skall vara lärare då. Försvinn!
STUDENT STUDEN STUDEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback