GAMMAL KONVERSATION LANZ

Ett gott skratt förlänger livet, hittade dock detta i datorn (Mitt ex från örebrors kompis jag tala med)


Lanzy: Jag är inte gay,oo jag älskar Annica,älskar henne så hårt så det gör ont. Annica annica min älskade tjej, varför kan du inte tycka som mig. du kallar mig gey men jag kan inte vara utan dig...

Annica: Så varför säger jag så till dig när du inte säger hej till mig.

Lanzy: Föör jag älskar dig så hårt, utan dig känns allt svårt...

Annica: Du säger du älskar ju mig, så sluta jag älskar inte dig.

Lanzy: Alltid detta prat om linus, när jag vill att du pratar om mig. Ska det vara så svårt och säga *jag älskar dig*

Annica: Linus min dröm. Du Pierre min vän,sluta klaga innan du får en smäll.

Lanzy: Om linus är din dröm vad är jag då? fan bruden du ska fatta att jag e som få..

Annica: Du är du,jag är jag.Men ditt tjöt blir till ett jävla skröt.

Lanzy: du är du, jag är jag, linus bär peruk så han kan suga min KUK

Annica: Men du din lille skit du kan suga din o han kan suga sin så tyst om det där så snacka med mig om det här.

Lanzy: Du e det finaste jag sätt, du känns helt rätt. Tänk o få gosa med dig nu, fan man skulle inte säga "BUUU"

Annica: Jag kanske inte är det finaste du sätt *Men gosa med mig och du säger ju så klart aldrig nej.Så hur händer detta mig?

Lanzy: detta händer för jag gillar dig, fan du e en fin tjej. men nu ska jag möta min polare vi ska ha roligt sig..
men jag kommer tillbaka o äger dig älskar dig min sköna... oo när jag kommer till gbg ska jag få dig o stöna..

Annica: Du din lilla gay igen. Du o polan din ska hänga gäng. Du tror du äger mig Du älskar mig o jag älskar inte dig,Du kommer te gbg o du ska få mig till ett stön,nej det klarar du ej för du kommer aldrig få mig i ett hörn.

Lanzy: oo du bruden jag kommer få dig till ett stön. Du kommer be din sista bön... när jag kommer till gbg så
äger jag alla, för jag o mitt gäng e så balla..ok jag lämnar linus för din skull sen drar vi ett knull....

Annica: Men du pojken gå och lägg dig du som är full får aldrig nått knull.

Lanzy: ojoj lilla flicka när jag kommer till gbg så ska jag slicka, röka o föröka.. du vet vad jag pratar om, jag e inte
som, QBN flow o hans gammal dagbok, jag kör äver han med mitt lok

Annica: Du slicka av en flicka?Som aldrig vill ha en ficka.Visa mig ett finger som aldrig ringer..

Lanzy: gurra o jag vi kommer o aeger gbg, du ska få se... alla brudar be aware.. för här kommer 2 sär...

Annica: Gurra som luffar du som bluffar.Nu måste du sluta annars så får du en spruta.

Lanzy: heroin o klementin? du din lilla flicka jag kommer o kicka , slicka o picka... min lilla tjej du e så fin så alla
pojkar gråter stearin.. varför inte säga jag dyrkar dig pierre o jag håller dig kär...

Annica: Du varför är det så mörkt hos dig?Du är ju ute och går som en gey med ditt luffar gäng.Varför alla pojkar
gråta när dom inte kan få mig å såra?! Jag inte säga jag dyrkar dig pierre o jag håller dig kär... jag bara säga att du är ett sär.

Nice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback