EN BRA HELG MED ONT I FÖTTERNA.

Min helg har vart skön, men ändå ont i fötterna (även det också en skön känsla). Jobb - helg. Fredagen börjar med att bara vara jag, helt ensam hemma med killen som man älskar. Sen upp och hoppa till jobbet på Lördag. Sen komma hem under kvällen till pojken. Nu är det söndag, en bra helg med ett bra arbete. Känns skönt, att man är nöjd för en gångs skull. Har dock sökt nytt jobb, skall förmodligen ta hand om äldre människor. Fick ju inte så mycket tider på Mexx /: Nu tar man ju som sagt studenten och kliver in i ett liv som man inte levt innan. Då behöver man jobba mycket , tjäna pengar men mitt liv som jag vill är sängen/filmer. Skööönt. Nej, nu blir det mat. Verkarsom mor min lagar värsta god god maten idag. GÖTT!
image88
12 skoldagar kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback