SNART ÖVER

Snart har det här lovet runnit förbi, snart snart snart studenten. Igår gick jag upp halv 9:O "tjötas" - så kallade Malin, tvingade med mig att göra naglar. Det tog mig ungefär 4 timmar på den där stolen, men bra resultat blev det allt. Håller just nu på och kollar lite resor till Grekland, jag och Malin skall nämligen åka i Augusti :) men vet inte riktigt vart det bär av än? Skall ut och bugga ikväll, skall bli sjukt kul på stena båten (Arvingarna). Ikväll åker min älskling till sälen också, kommer att sakna honom /: Haha, undra hur det går för Lollo dock  i backarna i Norge. Hihi, brutit något ben kanske? Eller haft de bara gött på after skin.  

Fick hem ig varning nu under veckan, hade ju bara 2 stycken: S (Näthandel B, men det visste jag redan och Samhälle, men det förstår jag inte riktigt Jag som älskar Göran (Görgen) och han älskar mig men nej nu blir de inte kul för hans del! Ingen kärlek till honom mera.) Men har ju ifs i Engelska A och Småföretagande B som stannar på ett ig, om jag inte skall försöka med Eng? Men, krafterna funkar inte till det längre!
Men hursomhelst hur skall jag klara mig med engelska när jag skall åka utomlands etc. (?) Aja, det löser la sig säkert, alla är vi ju inte perfekta!



 

Everybody love somebody!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback