VAR BEFINNER DU DIG?

Alla dessa tjockis moln runt omkring, utan dem skulle vi haft en klar och blå himmel med en stor gul rund boll mitt upp på. Som steker och värmer, då man kan ligga och sola sig och bada. Det är då man lever livet när solen sticker fram och när det är varmt. Nu du får du komma fram och inte gömma dig mera!

Helgen - Den har vart bara brabra. Firade min midsommar med min älskling och lite av hans släkt. Jag fick mig en jätte fin midsommar krans utav honom. Underbar är du! Sen fram emot kvällen vart vi på en fest i Vallda som var mycket trevligt, där jag fick mina totalt 4 skålar med jorgubbar på ett ungefär. Jordgubbarna gjorde mig bra! :)
Min Lördag, jag jobbade kväll. Ville bara hem till sängen efter. Älsklingen ringer, mingel! Åh, nej! Men det blev så och där stanna vi resten av kvällen och den blev bra till slut med lite alkhol i kroppen. Pontus tänk dig för nästa gång! Så du skall slippa få denna förskräckande ångesten dagen efter. "Men kung i baren, kan du va bra på" ;) haha!

Älskling, lycka till nu! Ta körkorten nu och håll dig vid det! Lycka till! Jag älskar dig!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback