VAD SOM HÄNDER

  • Louisa? Varberg till helgen? Nemo darling, lycka till med parandet så jag kan få en av dina söta ungar!
  • Grekland med min Malin i Augusti, längtar du & jag baby. ( Ett pass saknas, måste göra detta med än gång). Hha, då det finns ork till det som jag alltid säger.
  • Gräbbestad, vackert har jag hört? Men tänkte mig till Öland mer, men lite för långt för min älsk att köra. Så det inträffar någon gång i mitten eller början på Juli. Med camping i "vackra" Gräbbestad.
  • Gotland med mammi & pappi, men när det inträffar vet jag inte riktigt. Hoppas på att älsk följer med annars blir det Lindis hoppas jag. Så man kan ha någon att umgås med. Mys!
  • Det blir Umeå i slutet på Augusti, då jag skall festa som den med bror min. (Om det nu är kul där) Vad vet jag? Får alltid se det positiva i det hela. Då blir det släkten som åker.
  • 2009 - Karibien (Har aldrig fått någon uppfattning om hur det stavas riktigt).Ingen ork till att kolla upp det heller tyvärr. Finns det någon latare människa än jag? Nej! Med hela tjocka goa släkten :) Läääääängtan på detta.

En sak, Linus Svendsén. - Me love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback