SKIN SKIN SOM DEN SOL DU ÄR

Gick upp vid 11 idag, rätt tidigt för min del. Måste ta och lära mig någon gång, om att gå upp tidigt!
Annars?  Vart hos gamle mormor/morfar idag, satt och prata om hennes dröm om den svartklädda mannen som fanns i verkligheten. Gamle morfar: - Du kan ju inte drömma om andra karlar. Hahahaha!
Alltid lika kul att sitta och lyssna på dem. Därefter åkte jag och mormor iväg för att kolla efter en röd basker som gamle mormor vill ha, men så kommer mormor med: - Det kan du ju inte ha på dig, då kommer alla skämmas och blickarna kommer mötas. Men det fann vi ingen, men ett par skor hitta jag till mig :) alla jäkla skor stinker ju bara, även en vit liten tröja hitta ja, sweet. Och lite pyssel syssel till stora tjejen som fyller 18 snart, Malin stumpan. ( Nu får du fan bli gla, eget som eget) ;) älskar dig med!
Vet ni vad? Älsklingen min klarade uppkörningen. Bäst är du!!
Nu blir det film

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback