BIKTEN

Sitter här på jobbet, och det är helt dött. Så nu sitter jag och läser i en bok så kallad "bikten"  bekännelser från vanliga människor, där ni skall få er lite leende på läpparna;

- Jag jobbar som polis och röker på minst en gång i veckan. I mitt arbete ser jag vad alkoholen gör med människor och tycker det är konstigt att sprit är lagligt men inte hasch. Man blir lugn, avslappnad och absolut inte aggressiv och omdömeslös. Har till och med kört polisbil stenad. Utan att medåkande kollegor har misstänkt nåt.

- Jag brukar aldrig tvätta händerna efter toalettbesök, big deal. Men jag skall tillägga att jag just nu praktiserar på en tandreglering och skall utbilda mig till leg. tandläkare.

- Jag har alltid varit ganska rasistisk, men nu på senare tid har jag hela tiden drömt om att få en stor negerkuk upp i arslet. Jag är inte bög men ändå så vill ja veta hur det känns. Jag vet inte vad jag ska göra.

- Jag är 42 år och oskuld.

- Jag är över 30 och i under 10 års tid har jag ringt upp olika människor och pruttat när dom svarat och sen lagt på.

Nej, nu orkar jag inte skriva mera. Men i vilket fall så har jag haft lite fika gäster så det är ju bra :) Har gått 2 timmar nu och sålt 4 cibatta.
Nu över till min brända kropp, känns som att jag vart i ett hus som bärnt ner så mycket gör det ont, eller i och för sig jag vet ju inte hur det känns. Men det gör ont så man bara vill gapa så hela världen hör.

Ha en go dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback