5 + 1 = 6

Jag & Lollo ligger i hennes sköna soffa, och kollar på någonting som handlar om Zlatan och fattar nada. Pga. jag hatar  fotboll, och han är skit ful. Punkt slut!!
Ank; Lollo, förresen är den här soffan skön att ha sex i?
Hon bara kollar på mig.
Hennes mamma utifrån vardagsrummet; Nej, Annica det skulle nog inte falla mig in att någon skall ha sex i vår soffa.
Jag börja gap flabba, kunde inte hålla mig. Lollo kom med i flabbet en kort stund efter.
Ank; Nej, men Görel. Jag tänkte ifall ifall om din dotter hade gjort detta, och om det vart skönt i såfall.
Görel; Nej, i och för sig man vet ju aldrig, men det skulle jag nog aldrig tro.
Ank; Nej, man vet ju faktikst inte. Så alltid bra att veta. **
Lollo bara kollar på mig med sina söta lilla blick. Som typ, "gör inte så att hon kommer på mig med en kille i soffan".

Hahahahhahahahah!                                                                                                Det var dagens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback