4 MÅNADER MED MIN ÄLSK!

- En så kallad dikt som man har suttit och grubblat på. :)

Linus min kära du är som en pärla. Jag älskar dig mer än gärna, nere på stranden du och jag vandrar då vi håller varandra hand i hand, i vårt kärleks land. Lycka & glädje det är vad man känner. Läppar mot läppar det är då allting lättar. Jag känner ett pirr i magen som det var första dagen. Nu du som är borta från mig i din "jävla" hultsfreds grej, då du kanske träffar en gay? Nej, jag skoja med dig min sköna för att du är min lilla höna. Jag kan inte sluta tänka på dig, för du är det bästa som hänt mig. Då en vacker dag jag blir Annica Svendsén det är då jag ställer till med en rolig scen.


Jag älskar dig Linus, 4 månader - 4 år - 40 år - 400 år ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback