TACK

För att du finns där älskling, du är det bästa som hänt mig. 

Vet ni vad? Mamma skall slänga ut vår sköna soffa som vi har i vardagsrummet, och jag får den sorgsna äran att slå sönder/klippa sönder den. Men liksom varför? Spara den till mig eller bror, eller lägga ut den på internet. För en liten slant vet jag att hon kan få för den. Den är dunder skön, och nu har hon köpt en kärring soffa. Hela världen jublar!! Nej, nu är jag sur. Sen som vanligt, skall man gå in i sitt rum och vika ihop ALLA kläder som ligger överallt och ingen stanns. Där efter det ta ett pass för Grekland om man hinner med detta. 

Jobba - Onsdag 16 - 22; Fredag 16 - 22; Lördag 9 - 22; Söndag; 9 - 22.. Seegt, ifs vad gör man inte för pengar. Se blir det 3 - 4 veckor mys ledigt och bara njuta av sommaren. Om det nu kommer komma någon sommar?



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback