NJUT!

Blurry acoustic - Puddle of Mudd

- Idag fick man reda på att förmodligen blir Böda sand nästa vecka, lycka!!
Vakna upp me en go frukost med älsklingen min, hemma igen <3 Nu snart blir ho det en sväng in på stan med "Lollos kille" som man får ta hand om medans hon jobbar.  
Calle höll på att dö när man sprang in och ut i butikerna. men så blir det när man går med ankan på stan. :)
Tro inte att jag hitta något som vanligt typ, men ifs en vit vanligt topp, tamponger och p-piller. Kanon ju. :) Sen hittade jag mig en jacka som va lite millitär grön aktik men visste inte (?) men mer förtjust i den där jeans jackan som återstå att kolla på igen och kanske köpa? Snart kommer kusinen Cassandra min, mysmys som skall sova hos mig får allt ta och hitta någon film som vi kan se på och bädda sängen dock!
Me love Linus <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback