JOBB JOBB JOBB

Oja, kvällspass sen hela lördag & söndag. Bara för mig att sova, vakna, gå, jobba, komma hem, sova...
Men dagarna går så snabbt, så det spelar ingen roll. Har ju att se fram emot med min älskling tills nästa vecka, då vi som sagt skall sola bada om vädret blir fint och äta gott och bara njuta av varandra. <3 Han åker dock idag på cross vm, ville följt med. Men ja, jobbjobbjobb. :( Får allt bli en annan gång så får vi se vad han kan lära mig för en gångs skull. Lärt dig en del. ;)
Jag älskar Linus otroligt mycket, bäst!
Louisa, jag är ledsen hjärtat mitt. Men ha en underbar 19 års dag. Love you & miss u.
Missar nästa helg; Lars Winnerbäck & Pappas 41 års dag <3

Ha en skön helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback