HEJ&HÅ JAG KAN STÅ PÅ TÅ

Hemma igen, men jag säger hemma bra borta bäst. Grebbestad var helt underbart; med den bästa killen i hela världen. Älskar dig Linus så sjukt mycket så det finns inte ord. Just nu saknar jag dig sjukt mycket pga. att jag inte träffat min solstråle på en vecka, usch det svider. Hur skall det gå när man åker till Aruba? Då jag är borta i 2 veckor. menmen..
I Torsdags förra veckan tog jag tåget ner till min kära mor & far, underbaraste på jorden och kusin familjen. Hamnade i Blekingen, blev ingen Öland. :/ Men det var mysigt ändå för stunden. Satt på det där tåget i 4 timmar, men gick ganska snabbt när jag hade 2 filmer att kolla på. Så tog jag tåget hem, och det tog mig 5 timmar, höll på att dö men hade ganska kul ändå för killen som satt mittimot mig digga med mig med musiken vi hade i örona.

Nu har jag underbara Malin här, har nyss gjort ansiktet mjukt och gottigott med ansiktsmasker och kollat på step up 2 men frågan är vilken vart bäst? Den första tror jag! Nu blir det hopp i säng för oss, och snacka skit. Mysmys!

Åhhhh älskling!!! KOM! Jag saknar och älskar dig!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback