Varför jag hatar vintern och snö osv?

För det första för att det är kallt, jag hatar verkligen kylan. Jag vill ha värme och en sol ovanför mig året om. Sen att man ramlar lätt, igår när den kom tex. så ramlade jag 3 gånger. Då var man inte glad, första börja med att jag skulle gå och ta ut pengar så ramlar jag, sen andra gången springa fram till linus och ge honom en kram, sen efter man har beställt sig en mostallrik och hinner ta några slevar från den maten så ramlar jag och min mat också som jag vart så hungrig och sugen på! Åh! Under helgen har man varit på mingel, rätt bra faktikst. Och vart med Linus  så klart. :] 

Nu under kvällen så är det en surdag! Som sagt snön kylan sen när skiten skall rgena bort också, så man blir dyng blöt om fötterna! Min dator laggar sönder, som dom senaste veckorna. Innan var den grymt bra. Måste köpa ny! Men liksom jag lägga 1000 lappar på en ny dator? Nej! Playstation, skall jag köpa mig så jag får mitt singstar som jag vill ha, inte för att jag är bra på det men där imot suger på att sjunga. Men kul för det. Men ger bort vårat playstation för en jävla gammal röten bärbar data så kallade min far som gjorde för ett årsen ungefär och nu var e den datorn? Jo antingen slängd eller till hans jävla båt, så han kan ta sig till sina fiskar som han fiskar typ!

Nu blir det filmer hela kvällen lång för mig. 
Till en början, Ciao Bella, sket film? Sen The date någonting, som sagt jag och kolla på namn på filmer? Nej, bara kollar på filmer sen så får det bli bra :]


Heejs! 


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback