Sömn.

Jag bara älskar att sova, men inte bra att sova bort sitt liv. Lollo kom förbi en sväng och vi satte på "två dagar i paris", men vet inte riktigt vart jag tyckte om den. Sen strax efter det, när klockan närma sig kvart över 6 så somnade jag som en liten ankis i 2 hela timmar. Då lillflickan väcker mig, gaah va sur jag blir :P. Nej men de vart bra det så jag inte vaknar under kvällen och sitter framför datorn hela natten. 
Så boooring med skola, jo visst är de kul att träffa klassisarna men själva lektionerna att lyssna på genomgångar som man inte förstår ett skit ifrån. :( Blir så när man är efterbliven. Haha! 
Imorn blir de sminkning, med lite töser.  
- Ledig helg skall bli riktigt härligt! Men ifs en snabbis på Söndag i några timmar på Cafét.

Grayson Capps - A love song for bobby long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback