SÅ HÄR SKRIVER DEM ÄLDRE MÄNNEN 50 +

56 - åringen :
Jag tycker att du är helt underbar när du kommer smygande och talar om för mig, på ditt eget lilla mysiga sätt, att du tycker det var längesedan nu som jag kikade på dig!
Helt underbar är du!
Men du!
Tycker du ändå inte att jag nu gjort mig lite förtjänt av att få lite kontakt med dig?
Jag är ju nyfiken på vem du är!
Vem är personen bakom detta underbart söta ansikte?
Kramar dig! Känner du?
(Efter 30 meddelanden han skrivit till mig, jag ej svarat tillbaka) Herregud, Pedo!

67 - åringen :
Nä men, Guuddd! Vilken härlig söt liten gris du är!!!
Något stämmer inte här... Avvisar du killarna eller är du alltid på fel ställe? En sån munsbit som du brukar attrahera alla flugor omkring... Hur kan du vara ensam? kanske du är mycket kräsen eller vågar inte killarna närma sig dig...
Hur som helst jag vet att du söker yngre kille, jag vill bara önska dig lycka till med "Dear Hunt"!
kramis till dig!


Så kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback