MAMMA

Jag har nämligen gått ner och sjukat ner mig, m.m. massvis med saker så jag vill bara gå under. Legat i min säng dag in och dag ut sen Lördags eftermiddag typ. Jag är förkyld, ont överallt till en början. Mitt ansikte, de vill ja inte tala om. Min fot sen 2 veckor tillbaka till så kallad ett stort fett skoskav som inte läkt sig än. Sen fått mig en stor fet vattenblåsa intill skoskavet som jag har försökt göra sönder flera gånger men den bara kommer tillbaka hela jäkla tiden. Åh! DEPRIMET! Så för mig har det blitvit 24974 filmer och min säng och 13094 timmars sömn typ.
Hemma resten av veckan!

Går ut till mammi för att säga hej och sånt här svar får jag,
- Du ser ut som en sån här liten flicka som inte har något hem.
- Jahaja, gör jag det? Men jag kan sova utanför huset inatt då om du ser det så. (tack)
- Hahaha

Går tillbaka till mitt rum en vända och tillbaka till henne,
- Jag vill se mer utav Gossipgirl.
- Jo, eller hur är den underbar.
- Ja, vi går in till ditt rum och sätter på den.
- Men nej jag har redan sett 7/13 (?) resten är det bara eng tal.

 blabla..

SÄNG, ses om ett år typ tills jag är på bra humör och mår bättre osvosv.

Stockholm på Feb lovet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback