DUM SOM JAG ÄR!

Igår var jag på Mingel, med en massvis trevliga människor. Men min kväll varade vid blackjack bordet under hela kvällen, då jag spelade. Och kom upp till över 1000 kr. Min tanke var: Nu måste jag stanna vid 1000 kr märkerna. Men nej, så dum som jag är! Bara spelar bort, ja spelade för 300 kr, men jag igkc plus minus noll. Så det lönade sig i vilket fall. Men det skulle ändå va lite kul att gå plus, varje helg gör jag samma dumma sak! Men som min tanka är "det är kul för stunden", min nästa så stopp efter 500 kr. (?) Haha, de skall bli kul och se!

Idag jobbade jag dock, somnade halv 4 inatt. Skulle upp halv 9. Jippi, det har vart en väldigt lugn dag idag på jobbet, så jag gick hem 2 timmar tidigare. För det blir bara så långtråkigt annars, men förlorar ju på de /: men men, bara att jobba igen timmarna någon anna dag, brabra!

Ha en fort bra kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback