DAG 2

Somnar med magnip med Linus, vaknar därefter på morgonen och går upp ur sängen 14:30, herregud vad klockan var mycket helt plötsligt. Går och gör mig 2 mackor och 3 godis bitar på det :S Nu lagas det mat, kött och potatisklyftor med bearnessås, mumma!
Dagen kommer gå snabbt, sängen med än gång typ! Vi har massvis med prov, jobbigt värre. Trodde dock att ja hade ett imorn visa sig att vi inte har det förens nästa vecka, yes! Men näthandels provet på fredag /: fasiken! Tuff termin ett nystartat tufft år.

För han är vacker!


Jag har slarvat bort din adress, så jag sjunger min hälsning istället. Du ligger där i solen under palmer och tänker säkert inte på mig. Åh din hud blir varm och brun. Ditt vin, är säkert sött som socker. Men längtar du hem nån gång? När tiden blir för lång. När vattnet blir för varmt för att svalka, eller när drinken blir för lång att du tappar sista orken så kom ihåg att de är här hemma du hör hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback