DAG 1

Linus väcker mig halv 7, somnar om till 7. Tar en macka och ett glas jucie, slipper åka tåg/buss. Oscar kör, underbart slippa skitvädret. Skola fram till kl 2. Där jag åt en portion med mat, fiskbullar och potatis med ett glas vatten, rör mig igenom skolan. Kommer hem vid halv 4. Tar mig några clementiner, det där kändes inte rätt med stavningen men men.. Tar mig en pan pizza, sen vid 6 tiden delar en vanlig pizza med bror. Lägger mig i sängen börjar på en film, daddy day camp, haha skit ball. Fort börjar med filmen, sen där efter det blir de en film till.

Måste gå ner! Krympa. Något tips?
Nu kommer de handla om dagar för mig inom mat!

Massvis med prov i skolan att göra, deprimet!!!


Nu kommer linus. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback