SÅ HÄR LÅTER DET FRÅN MIN BROR

Han hade inte tillräckligt med betyg när han gick ut gymnasiet, så han fortsatte en termin men han började jobba istället halva terminen så skulle han göra ett slut prov i plugget utan att plugga eller någonting. Han trodde att han inte skulle klara det. Och så lyder ett sms så här:

Hej, ja nu är jag äntligen klar. Nu är det bara att tänka på att supa och jobba och inget mera!

Yeha!  


I vilket fall, jag var faktiskt i skolan idag. Skoj faktiskt, men ändå inte. Blir helt deprimet när det kommer massvis med prov ett imon näthandel B som ja inte vart med på en ända lektion har ingen blekaste aning om vad vi gör i den kursen. Sen har vi även i samhäll på tors., aah! Sen gick vi igenom lite av svenska nationella idag. Men hallå? Fattar jag nått? NEJ, dessa konstiga meningar/ord. Blir så när man är efterbliven.  Men lite av en glad dag blev det iallafall, en klänning köpt idag! Jag och mina klänningar sweeet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback