PROV

Dagen började med att jag och killarna i klassen åt en godis frukost i morse och de var riktigt mummsigt! Därefter det skall vi ha samhällsprov, jo men visst går det bra med alla dessa prov. Jag bara ÄLSKAR prov, NOT! Varför inte ha arbeten istället, då skulle allt vart så mycket bättre tycker faktiskt jag. Får bara ig hela tiden, tråkigt då ju! Aja orka tala om skola, prov o plugg osv. Annars, har jag och Lollo o hennes mamma vart på Allum idag, riktigt trevligt. Haha det roligaste i en butik då när Lollos mamma säger/gör så här:
- Den här tunikan var la fin? Skall nog prova den men jag orkar inte gå in i provrum för jobbigt!
- Okej, håller med! Men prova den här utanför då framför en spegel.
Jag går runt och kollar på kläder så länge. Sen kollar jag bort lite åt Görel (Lollos mamma)
Haha, och där står hon med bara bh på sig i själva butiken. Trodde hon skulle ha nått linne eller något liknande under den där polotröjan. Haha roligaste idag!


Imorgon skall jag till Annicka, så det blir ingen Stockholm för min del.
Plus att jag blir helt deprimet, min mage bara sväller upp mer och mer. Vägrar att börja träna och röra på mig så som ja en gång provade förra veckan. Hemskaste/jobbigaste jag gjort i hela mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback