LOVISA

Min älskade bästa vän. Som är underbar på alla sett. Men hon är den "lilla speciella tjejen" och det är hur underbart som helst. Kan alldså säga allt och inget till henne, vad jag tycker och tänker. Hon håller med eller inte håller med. Hon kan även också säga si&så. Det känns så sjukt underbart, att ha en sån vän som henne. Det där lilla busfröt, som aldrig lyssnar ibland, och ofta lyssnar hon. Men när jag väl lyssnar på denna unga dam, så bara blir det efter några minuter, va vad menar du säger du så? Så har hon redat berättat den saken men jag minns inte eller inte lyssna, annan värld kallas det för. ^^ Och hon blir inte sur, bara tycker att jag är en idiot, men de kan man också säga om sina goda vänner ;P

Jag älskar dig Lovisa Olsson, en god vän. ett gott skratt, dina underbara kommentaret. LOVE it you are best!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback