LÖRDAGENS HÄNDELSE. SKÄMMAS!

Började med att jag och Linus var hemma hos honom, där vi tog oss några glas vin! Senare kommer hans vänner, vi drar hem till Nicke (pappas kusin) för att han har köpt en jacuzzi utomhus. Hur gott som helts måste jag påstå! Så kommer vi dit, tar oss några öl och gottar oss i badet, tjötar lite allmän skit. Senare under kvällen, är vi tydligen hos Linus igen. Får höra från hans mamma dagen efter !
- Hahahaha, jag hade tydligen somnat på soffan inne i hans föräldrars hus senare därpå hade jag laggt mig på golvet hos Linus pappa för att han hade täcke. (låg där pga att dem köpt en ny hundvalp så måste va så sällskaplig som möjligt till en början) hahaha, fy fan va pinsamt!

Sjukt, att det kan bli så helt svart efter man badat och druckit i en varm tunna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback