LINDA

Jag åkte iväg för att sola, röd som en kräfta som alltid. Men behöver ju bli lite brun nu. Blek som en blekfis faktiskt!
Sen kommer jag hem ser Linda där, lägger oss i sängen börjar prata sen vart de bra. Så känns riktigt skönt att få ha träffat henne igen <3 Får sluta med allt tramms, med ovänskap o blabla, bara töntigheter! Nu är man stor och inte 12 längre.
MAGALUF? Vad sägs, lätt! Vi kör på det gött!

Sportlov, Fredag med än gång efter skolan bär det av till Stockholm med Lollo om inte så bär det av till Annicka i Halmstad. :] Ser jag fram imot att komma hemmifrån lite. Men blev ganska sugen på en mysdag med Lindis nu som jag saknat mycket. Men det kommer, sen fick jag reda på att Linus från Örebro skall ner till Borås så honom måste jag träffa med :]

Nu har jag prov och måste läsa på det har inte öppnat boken änns, typ 32905 sidor! SHET!     IG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback