JAG VILL BÖRJA SY EGNA KLÄDER

Men så designriktad som jag är så. Haha!
- Lollo, jag tycker du och jag skall börja sy egna kläder det skulle la vara nice? Ha kläder som inga andra har, osv.
- "HAHAHAH"
- Jahaja okej då vet jag.

Idag var jag hos doktorn igen! Tro fan att jag fick jävla skit helvete fanskap penicillin som kostade mig 400 lappar! Som kommer inte hjälp säkerligen, innan det köpte jag en jävla salva + nått mer för 150kr. Jag går under!
Och dom var mega mega mega stora. 

 image71
Så här stora(sörre i verkligheten kanske):

På tal om det, så vill jag verkligen gå ut och dansa ikväll men nej det får jag inte pga. att JAG är sjuk!

Och måste ligga hemma och vila tills jag blir bra igen.
Fuck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback