JAG OCH NAMN GÅR INTE IHOP

Har två damer i klassen, som jag gått med i 3 år nu. "Sabina & Sandra".  Jo, men tja! Säger helt fel namn på dem, all the time. Börjar faktiskt skämmas rejält nu m.m. Självklart gör jag ju alltid det, men nu börjar det bli jätte pinsamt. Men dem har la säkert vant sig, men för min del. Herregud! Sedan där efter hade vi vår gympa lärare, vid namn Göran, och vår lärare i samhälle vid namn Görgen. Alltid, dessa tre år, Hej, Göran. Men nej, hans namn är ju för fan Görgen!! (Har la säkerligen stavat fel på hans namn nu med) Men jag borde skämmas! Vad är de för fel på mig o mitt tänkande, och namn osv. SHIIT! Efter - Ankan typ!


Skall vi dansa nakna tillsammans i en vattenspridare?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback