DESSA SVARTA STUNDER

Ännu en kväll, det var ett tag sen ifs. Men började bra hemma hos Andreas som fyller 22 grattis grattis gubben! Där dricker man lite grann, inte mycket. Sen helt plötsligt så står man på kungsbacka station med Linda. Dessa svarta minnen, hemskt ju. Min handväska dock borta. Lollos mobil hade jag lånat och satt in mitt kort. Gone också. Men sån tur hade jag min plånbok på mig. Men herregud jävla taxi, det var han! Deprimet. Så det kan bli! Vakna upp hos Linus, hur kom jag hit, vad gör ja här? Nej fy fan va hemst när det blir så.

I vilket fall så är jag hemma hos kusin familjen nu och tar mig några glas, gott gott. Fick smaka på någon slags rom grejs, men de var dock inte gott. Nu kollar vi melodifestivalen mys mys, även badata i badtunnan svin gött! Mingel, ikväll seya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback