ÅR 2000

Hittade min gamla skriftliga dagbok idag, under min städdag. Haha, skrattar ihjäl mig så här lyder lite meningar efter en camping tur under sommaren år 2000 hahahaha, och min svenska:

Nu har vi varit på semester, första campingen såg jag en jätte snyg kille som heter Emil på den campingen var det en kille som skulle börja 9-an och han frågar vad jag heter då sa jag det då fråga han på mig men jag sa nej då fråga han tycker du att jag är ful då sa jag JA sen sa han inget mer. Sen var det en snyg till som hete Johan han var 11 också Christoffer var på den campingen och sen såg jag 6 snygga killar till på den andra campingen träffa jag Alex han gjorde slut då sa han vill du veta varför då sa jag ja. För att Johan vill bli i hop med dig för han tycker att Johanna är för blyg. När vi badade i polen där då sa en fan jag måste veta hur gammal du är då sa jag varför jag vill bara veta då sa jag 11 då sa han fan. Jag tänkte fråga hur gammal han var. sedan frågar 4 till de är så jobbigt.  När vi var i skara sommar land. Då var Christoffer där. Och så träffa jag 2 tjej kompisar hon enna skulle börja i 3 - an och hon andra 2 - an sedan såg jag 3 snygga killar och hon andra såg bara en dom två killarna var 13år och dom hette Alex och Nicklas och han tredje killen han har varigt en ac dom snyggaste killarna han var 10 och skulle börja i 4 - an och heter Johan. Hon andra tjejen tycker också om honom han bor i stocholm. Vi två blev ihop med honom och sen gjorde jag slut och väntar tills det är slut mellan er för de känns så konstigt när bodda är det sen blev jag ihop med honom. Då sa jag kan du gjöra slut med henne då gjorde han det då blev hon ihop med en av hans kompisar. Johan är så jävla gullig sedan gick vi ut till skogen då kom två killar och lös ,ed laser pena då smelde jag en av killarna på käften sedan lös dom min pojk vän i öga. Så jag sprang till dom två killarna och försökte fälla ner honom på marken men det gick inte så fällde han ner mig och jag fick jävligt ont i ryggen då gjick jag och hela gjänget ner till killen och glodde på honom. Och jag sa vad fan du behöver inte inte lysa honom i ögat och knö ner mig så jag får ont i ryggen.

Slut, hahaha

Kommentarer
Postat av: e

Haha! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback