SOMMAR 2008

Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
Åkt till Grebbestad med älsklingen.
Dog någon som stod dig nära?
Nej, men förra sommaren :'( min underbara morfar som jag saknar oerhört.
Vilka länder besökte du?
Danmark. (nått mer?)
Är det något du saknar sommaren 2008 som du vill ha sommaren 2009?
Mer sommar och sol, utomlands resa m.m.
Vilket datum från sommaren 2008 kommer du alltid att minnas?
4 Juni - Studenten
11 Juli - Grebbestad
9 Augusti - Födelsedags middag med underbara tjejer
17 Augusti - 6 månader med älsk
18 Augusti - Louisa säger att han skall flytta :'(
Största misstaget?
Åkte för tidigt.
Har du varit sjuk eller skadat dig?
Är alltid sjuk, eller nyser alltid.
Bästa köpet?
Kläder (som vanligt) Min present till älsk.
Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och mat.
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Åkte iväg med älsklingen och njöt.
Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2008?
Bägen box (haha)
Är du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
Både&
Vad önskar du att du gjort mer?
Umgåtts mer med vänner och tagit mig tid för solen när den väl varit framme.
Vad önskar du att du gjort mindre?
Sovit, som jag gjort väldigt mycket må man säga.
Hur tillbringade du din midsommarafton?
Med min älskling och hans familj.
Blev du kär i sommar?
Redan kär sen ett år tillbaka på ett ungefär.
Hur många förhållanden?
Linus, så ett förhållande.
Favoritprogram?
Filmer.. :]
Bästa boken du läste i sommar?
Läser aldrig.
Största musikaliska upptäckten?
Mamma mia
Något du önskade och fick?
En ny dator, men inte datan som jag ville ha. :) men har en som funkar nu iaf.
Något du önskade dig men inte fick?
Bärbar data.
Vad gjorde du första dagen på sommarlovet?
Sov sov & sov.
Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
Mycket.
Hur skulle du beskriva din stil sommaren 2008?
Bra med den bästa.
Vad fick dig att må bra?
Linus.
Vem saknade du?
Morfar, och vänner.
De bästa nya människorna du träffade?
Har inte träffat någon, eller jo norrmän under grebbestads resan :)
Sommarens sötaste?
Ella
Sommarens hetaste?
Lollo
Sommarens största kärlek?
Linus
Sommarens besvikelse?
Jadu..
Sommarens bästa?
My love.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Sen när blev jag en kille? Var tvungen att kolla på toaletten och kan du tänka dig? Där var den! Har aldrig sett den förut. Shit. Vill du ligga?

2008-08-20 @ 01:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback