SHINEDOWN

Vakna runt 6 imorse, för att väcka trötter så kallade älsklingen. Åkte hem pga. han skulle jobba och jag med. Men nej, går och lägger mig i 2 timmar, sen för att gå upp igen och fixa i ordning mig lite. Så kommer ett samtal, kan inte jobba idag. Då kunde man ju lika väl gått och lagt sig igen, men vet ni vad? Det har vart väldigt härligt att vara uppe hela morgonen annars går hela dagen bort. Så vad jag har hunnit med? Åka iväg med mormor till kungsmässan i några timmar, men hitta inget eller jo en liten present till älsklingen min som fyller 20 snart <3. Skit svårt att köpa presenter ju, usch! Men han får allt tacka och vara nöjd :) Nu blir det stor städning som vanligt när min bror har kompisar hemma som ligger i min säng, dock jag och linus med!
Ha en fortsatt härlig dag.
Tjaao!
-  Simple Man


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback