LINUS SVENDSÉN

Du är det bästa som har hänt mig. Du är det sötaste, finaste och snällaste som finns. Helt otrolig är du! När jag tänker på dig så pirrar det i hela kroppen, när låten kommer upp; Ron Pope - A drop in the ocean så tänker jag på dig även då. Inom både lycka och sorg så finns den där. Du finns i mitt huvud hela tiden, du finns i mitt hjärta och där kommer du alltid att finnas. Det bästa som finns är när du sover vid min sida av sängen, finns inget mera underbarare. Då du kryper tätt emot mig och håller om mig hårt innan man somnar och så varar det fram tills andra dagen när man vaknar. Dina läppar skall man inte tala om, dem underbart goa små läpparna mot mina, det är som att hela världen släcks för en tyst sekund (Men det braiga är att du lärt dig av den bästa, hehe!) och när du busar lite med att kyssa mig på halsen, då kommer det där lilla extra pirret. Och du dina vackra blåa ögon som jag bara kan ligga och kolla på i flera timmar, och jag som lärt dig att kunna kolla  tillbaka. (Tycker mest om dig när du är halvnaken ;)) Att bara få ha dig nära tätt intill mig gör mig varm i hela kroppen och verkligen känner att du är min. Jag är så lycklig för att få vara din tjej. Är helt tok kär i dig och det kommer jag alltid att vara. Hoppas på dig&mig för alltid 
Jag älskar dig Linus, glömt inte det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback