LEVA LIVET KOM SÅ SKALL VI LEVA

Det ända jag gör, sover sover & sover och kollar filmer och åter sover. Men i vilket fall, nu snart skall jag klippa mig (lir nog bara topparna) Gud vad skönt det skall bli! Sen iväg för att jobba mellan 18 - 22. Mitt rum ser alltid katastrofabelt ut, får ta och flytta och inte bara ha ett rum utan flera rum med älskling kanske? Inte ha massa små grejer över allt, får mer vara klint. Som sag vaknade nyligen, fortfarande trött kollar bak efter sängen vill bara lägga sig igen, men NEJ!
Detr bästa som finns är att sova med någon, speciellt med min solstråle. Annars älskar jag att sova med dig också Malin ;) men ibland kan det vara lite för jobbigt, när du tar täcket från mig hela tiden <3
Blurry acoustic - Puddle of Mudd 
Linus <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback