JAAO

Idag fick jag reda på att jag blev fast anställd, brabra.. Får stanna ett tag iallafall, som personlig assistens. Igår åkte jag in till kungsmässan en sväng, hade tänkt mig att inhandla lite nya kläder. Men nej, min lön kommer inte förens den 27:e. Men imorgon blir det shopping, om man orkar ta sig in till Göteborg istället. Sent igår kväll så hamnade jag hos Louisa, och sov över där i hennes lilla 90:a säng. Kollade på två filmer och tröst åt med en jätte god hemmagjord milkshake och chips med dipp. DU FÅR INTE FLYTTA IFRÅN MIG!  Älsklingen min åkte till Spanien imorse /: Men skönt för honom, avundsjuk. ^^ Men snart blir det min resa till Karibbien. Göttgött. Nu blir det till att läggs dig och kolla film? Behöver ju sömn till morgon dagen, tandläkaren halv 9, åhh segt!  Till helgen blir det Umeå, snabbt dagarna går...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback