ÅNGEST

Här sitter man och har ångest, usch vad jobbigt. Över att bli äldre och vuxen med att börja jobba osvosv..
Oskar då, du har lärt mig att lyssna sönder på I kissed a girl men okej den är bra för både dina och mina öron ;) Igår var man bara hemma och slappa på sin 19 års dag efter dagens slut så åkte jag och familjen + mormor till Tio pepe, blev en god plankstek. Mätt som bara den. Haha älskling, tack för den fina tårtan ;) Vad han hade gjort till mig? Jo han hade lagt en liten prisent i tårtan som han hade gjort. Så söt, fick en ur gullig ring. Jag älskar dig! Idag blir det att åka till Ikea, sen när älsk kommer hem för att inhandla nya kuddar och kanske nytt lakan?
Jag fick den YES! Nu behöver man inte oroa sig. :]
Hej&hå! Tjaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback