5 AUGUSTI

Hej & hå. Haft det underbart på senaste tiden. Igår hade jag en jätte trevlig dag, då vi var på rävgården (?) något sånt hette det ja. Jag körde bil ;D vi körde fem kamp då gick det ut på att man skulle köra olika sags bil grejer och tävla mot varandra i lag. Tack för en trevlig dag Nicke!
Har vart lite för mycket med alkohol på sista tiden bara, men de går över snart. Idag skall man ha lite födelsedags middag med tjejerna, skall bli skit mysigt. Så har velat runt och köpt mat osv, man vet ju aldrig hur mycket man skall köpa och vad man skall köpa riktigt, så det vart lite jobbigt :) men men, tanken som räknas! 2 timmar kvar innan dem kommer, jag sitter här och luktar skit & alkohol, usch! In och duscha!
Och linus är min solstråle som jag älskar fruktansvärt mycket. Haft en härlig och underbar tid med honom under sommaren, men den börjar ju ta slut tråkigt nog, och jag? liksom jag? har tröttnat på solen så jag har bara gömt mig i 1 vecka från solen, bara legat och gosat. ångest! Nu blir det dusch, matlagning fest!! Åh, vill inte bli äldre.
Ha en underbar dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback