STOPP OCH BELÄGG!


Nu är det slut på det här, jag kommer snart från och med nästa vecka okej? Jag känner en liten lycka faktiskt en kort månad kvar på ett ungefär, 24 dagar helt enkelt kanske 25 (ej inräknade helger)? Med den dagen då man står där med sina vita klänning och sin "båt hatt" som jag kallar det. Jag tar det som det kommer, men det blir en skön känsla. Men lite tråkigt dock för mig när det inte blir ett riktigt slut betyg om man säger så. Eller tråkigt och tråkigt? Jag är inte så jätte insatt på det. Skall man gå ett halvt år extra eller inte? Har fortfarande inte förstått mig på, vad man behöver dem här betyggrejerna till bara om man skall fortsätta som jag har förstått. Men det skall jag inte gör, sen är det la inget med jobb att göra? Eller så kanske det är det? Då är det bara för mig att förklara varför "ig" i dessa ämnen! Eller? Alla är vi inte bäst, alla är vi inte sämst. Vissa är bättre på det praktiska än det (kommer inte på ordet). Jag själv har jag ändå bara försökt och gjort det jag skall men ändå förstår jag fortfarande inte vad den här linjen gått ut på riktigt. Vad jag har lärt mig och inte.
 
Så är det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback