STAN

Vaknar upp jobbigt under nätternas sömn med min jävla cpé astma, detta har inträffat 3 gånger nu på raken. Blir så ledsen, vaknar upp och kan knappt andas. Vad skall man ta sig till? Jag hatar min kropp och min "sjukdom"...
I vilket fall, idag blir det Göteborg med Madde där vi kommer att se oss omkring efter kläder. Löning idag ju, lycklig. Men dock inte så mycket, men pengar som pengar! :] Vill att det skall vara en skön och solig dag som det vart alla andra dagar.

Pappa - Kom ackicka, så skall jag visa dig lite fina bilder på datorn.
Jag - Okej, låt mig se vad du har att visa.
Han visar upp massa bilder på djur och natur (som han laddat ner)
Pappa - Kolla vilken söt.
Jag - mm, jätte!
Pappa - En apa, åå, en giraff osv.
Jag - Jo jag ser detta..
Och så fortsätter han som att jag är 5 år.

Ikväll - utgång!
Have a nice kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback