LOLLOS SKRIFTELSE

Sitter hos Annica för tillfället, hon sitter i ett rum vid datorn och jag sitter vid den andra. Hon spelar någon skitballad, och jag måste överrösta henne med my chemical romance som jag börjat älska. Trodde bara det var deprimerade svarthåriga medelkristonåringar som lyssnade på dem, men de är faktiskt riktigt bra. Annica klagar och skriker att hon inte fattar vad som hänt med mig. Det är chill med Annica, vi är som syskon. Vi knackar inte när vi kommer, vi tar en macka när vi är hungriga, vi sitter vid två datorer och pratar med andra människor. Ja, ni fattar. Det är chill
Garv*image80

Jo, hon lyssnar på den skit musiken medans jag lyssnar på bubbly åhh! Lätt mycket bättre slyna! ^^ Skönt nu har hon åkt, nej nu skall jag inte va sån. Som sagt märker ju inte att hon är här. ;) Hoppas de går bra på hennes dejt med killen som inte våga komma hit hem. Hoppas hon får sig en kärlek nu! Det behöver hon verkligen. Ja, vad har jag gjort idag? Jag har fångat brorsans dator, med msn och grejer som man inte kan ladda ner på pappis dator. Jag har faktikst vart i skolan men gjorde kanppt något som vanligt. Men jag blev dö lycklig när jag kom till religion där hon sa att jag hade fått vg+ på arbeten jag gjort (linus gjort) nej han hjälpte mig faktikst han skall få en choklad ask av mig senare. Sen kommit hem, allt spack upp solen sken jag blev lycklig. Haft Oscar hos mig idag försökt kolla 2 filmer med honom men det gick inget bra, laga mat gjorde jag faktikst till mig själv. osv osv. snart natti saknar min hotti.
Ha en underbar kväll världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback