BLEKNING

Idag har man vart på banken för att ännu hämta ut ett nytt bankkort, skiten bara avmagniserar sig hela tiden. Jo mobiltelefonens fel eller swedbanks bankomartkort! Så har man även vart i Mölndal idag och kikat, köpte mig en hår färg så kallad blod, att lägga i slingor men blir bara skit av det hela ändå. Sletet, fult, orange typ måste egentligen raka av hela håret för att få ett fint och vacker hår. Men då ser man ju bara ut som att man har canser, mhm dock inget kul! Sen har jag ätit sushi, vet faktilst inte riktigt vad jag tycker om det!

Kommentarer
Postat av: Amelie

Snart tar tävlingen slut om ett smyckes set värt 250 kr från Barock, så skynda in på min blogg och tävla.

Postat av: Emma

Hjälper det inte om du tonar det i en brun färg? Det är ju skonsamt att tona :)

2008-04-10 @ 17:36:21
URL: http://enknubakaffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback