Världsförkyld.

Hur skall detta gå med en snorande anka? Har redan nysit av mig 10 - 15 ggr. Jag blir tooookig! Och ögona rinner på mig, ååå! Skall också till allergi läkaren idag, och sitta där i 2 timmar. Hatar tandläkare, doktor, läkare och allt sånt. Vilken tid man än går upp så är man ju ändå lite trött. Helt sjukt! Sitter här med lite ljussken in mot mitt rum, och lyssnar på den gamla vanliga låten som ja brukar lyssna på. "Lars winnerbäck - Om du lämnade mig nu" Han spelar ju snart, men ikke sa pikke. Att jag har köpt biljetter, åååhh! Känner mig ur fattig har aldrig kännt mig så här fattaig på typ 2 år. Nej nu får jag ta och ge mig får allt ta och fixa och dona mig lite grann. Orkar man eller orkar man inte gå till valand ikväll? Och äta gott och dansa lite fastän man är sjuk? Det lutar sig mot ett nej. men kommer att bli utgång ändå. Nej ha en bra dag mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback