Idol 2007.

Start från och med igår då dom visade upp från Stockholmslän. Riktigt kul, så nu har man någonting att göra på kvällarna mellan 20.00 - 21.00. Med Lindis och Oscar och Fredrik ^^, Framöver. Ikväll så visar dom upp ifrån Göteborg. Så får väl se om Graffen är med i tvn! Linda som är så söt och halv sover i min säng. Medans Oscar håller på och jobbar sig. Mums fick min omelett förut, men hade inga ägg. Så fick ringa Ogge köp med dig ägg. Så blev allt till topp. Nu är det bara chips som tjötas bakom mitt huvud från Linda. Tjockisar vi är! :P Engelska läxa tills imon med seegt /: Tycker verkligen inte om engelska, så jobbigt! Att man inte bara kunde vara bra i allt. Så skulle allt vara så mycket enklare.

Fick även mitt bankkort idag med, som jag satte in en bild på mig och Linda. Väldigt fint & tjusigt blev det. Nu väntar jag bara på mitt hemska id-kort. Som inte kommer komma förräns om 1 månad typ. Måste åter ner till banken imon igen! För att jag missade att skriva på en lapp!

Nu blir det idol :] Dom tjötar som bara den så man får ont i huvudet! :P

Och så in i helvete förbannad blir jag. Kan inte bara människor sköta och bry sig om deras egna saker än andras. Blir så förbannad på sånt! Lägg bara av nu för i helvete!

Nej, glada miner nu för fan! Ha en bra kväll framför tvn.
Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback