Helgens gång för Ankan!

Fredag - Vaknade upp hemma hos Joakim! Där man sov hur underbart som helst. Sen iväg för att träffas utanför Svenska mässan med klassen vid 1 tiden. Där inne vi fick gå runt och göra lite uppgifter, som alltid jag och Emil får göra. ALDRIG Tobias eller Niklas!! Efter den dagen går man och möter Roystet för att ta en fika? Men gick det bra att hitta ett fik? Nej, jag ville så gärna till Vallgatans café där man brukaimage54r vara när man är ute och fikar! Men, nej de ville inte han för det var något knasigt från hans sida med det stället. Då erbjöd han sig att vi skulle till nått bar ställe och ta ett glas öl. Jag bara öl,öl,öl, de ända killar tänker på idag ju. Tråkigt, men men. Kommer en dag, då man märker när man får en ölmage. Så slutar man med det, så slipper man ha en liten boll om magen. Sen kommer vi fram till ett mysigt fik. Där jag tog mig en go macka och han självklart nått glas öl. Där efter det gick vi in till nordstan och kolla på "modesak" småbarnen vart så underbaaart söta, sen åkte vi till hans syster där vi satt och tjata lite om allt och ingenting. Sen åkte ankan hem för och packa för hon skulle med Linda och Louisa ut m.m. Det var en riktigt kul kväll. Men fy fan för och jobba på Lördag morgon säger jag bara. 7 timmar i sträck, eller ifs en timmas rast. Men på tal om fredagen så går vi över till lördag som var dunder underbar och mysig som bara den.
Lördag - Då jag kommer hem efter jobbet på Mexx, en halv stressig dag när kunderna fått sin lön osv. Så ringer jag Linda, du ska komma hit så myser vi hela kvällen för både du och jag är helt döda. Så tände jag upp mitt lilla rum med massa myspys ljus så låg vi och tjatade lite sen där efter det satte vi på en film strax innan 10. Men efter 10 minuter så somnade vi små grisar. Fy fan va underbart gott att lägga sig så tidigt för en gångs skull. Vi båda skulle jobba på Söndag förmiddag så vi fick allt 12 - 13 timmars sömn. Så underbart gott, det får man göra om. Men så ringer min mobil 2 gånger. Då var man inte lika glad, men somna om med än gång så. Ett stor grattis till Mikkis också. <3
Söndag - Jobbat, tjänat pengar. Härligt med lönen sen! Kommit hem, suttit vid datorn hela eftermiddagen. Förutom att man tog en sväng till kimpan och skulle spela in låtar och sjunga. Men liksom hur tjusigt låter inte det då? Jag och min sång röst.

Nu blir det sängen och en film på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback