Helgen över.

Det gick underbart bra på arbetsintervjun. Hur glad om helst, så det är sjukt! Första gången och ändå va ja faktikst lite nervös. Och hon tyckte om mig med än gång så jag fick börja provjobba med än gång. Så hon ringer nu i veckan så skall man prova på i helgen som kommer. Min helg har varit bra faktikst, men så tråkigt att helgerna går så fort. Tycker att vardagarna ska vara helger och tvärtomt. I Fredas var jag ute med Malin min. Sen träffa mig på päär och gänget, riktigt skoj. Men var på ett ställe som jag hade bestämt mig själv att jag aldrig skulle sätta min fot på, men det löftet brast. Men var där för Björn Rosenström skull bara :) Så sjukt bra. Just nu är jag i Vänesborg, riktigt trevligt. :) Och snart ska man åka hem tråkigt. Hemma bra borta bäst säger jag. Satt på en buss i 2 timmar igår, vart helt negativ för det. Men det gick jätte fort spelade kort hela resan. Men det var värt det. Som sagt härligt att komma hemmirfrån. Ikväll för mig blir det bara att åka hem och läggs sig och sova typ. Om man inte ska ta en bio eller en fika med Jocke.
Tråktråk, skola i veckan nu. Åå! Segt. Hatar verkligen skolan. Men men, inte långt kvar nu. När man kollat stundet grejer. Då känns det som att de inte är långt kvar. GÖTT!

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback