Fem flickor längst bak i en buss.

Ja, så började dagen med att försova sig som man gjort hela veckan. Inte bra inte bra. Skolan som valt UF skulle åka ner till Hamstad eller om det var i Varberg vi var? Ha helt ärligt ingen stor koll på vart vi var. Sån är ankan, aldrig koll på någonting bara förstå. Ja så var vi där från 10.10 bussen var försenad i 10 minuter. Alla andra från hela Halland kommun hade väntat på sega kungsbacka skolan. Och så var det slut vid 14.30. Vi lyssnade på en massa som pratar om UF då. Jag vart så trött efter en halvtimma så jag somnade, svin gott den lilla stunden som varade. Men låg faktikst inte så gott. Men sen var de gott, när ja luta mig mot Ella som hade också somnat efter en stunds pratande på scenen. Hemresan var allt för gullig, vi alla fem flickor somnade djupt. Man hör ju inte själv själv när man väl somnat in. Så vi snarka tillsammans kan jag tänka mig. Haha men ingen som kalga eller sa nått sån tur var.

Under kvällens gång så mötte jag Jocke på centralen och åkte hem till honom kollade på idol och myste lite. Myspys. Sen skulle man åka hem rätt som det var, tiden går så grymt snabbt nu för tiden. Två polisbilar åkte förbi med en snabbt fart framför spårvagne. Så fick man höra att det var två stycken som hade knivhuggit varandra på bron där vi var. Vad finns det för idioter här i världen egentligen? På tal om det.

Fått jobb på Mexx jätte gla för det. Har jobbat två gånger än så länge. Så skall jobba denna helg och nästa. Därefter varannan helg. Alltid härligt med extra pengar. Så de är gött änna. :P Men får ha mysiga hemma kvällarpå helgerna nu fram igenom, har ju missat så många filmer på sistonde. Så måste komma ikapp. Ha en kanon helg.

Hejs
image50

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback