Deprimet igen.

Skola, skola, skola, skola, skola, skola, skola, skola. image52
Fy fan för skolan! Jag orkar verkligen inte känner jag. Det är ju sjukt mycket att göra dom här 2 veckorna innan praktik. Men jag får se fram emot praktiken. Även ta en dag i taget. Men det går ju för fan inte. Tänker bara på dom här jävla jobbiga proven. Hatar verkligen prov, när man hör ordet "prov" i skolan. Då får ja så ont i magen och vill bara gå under jorden. Så dåligt mår ankan. En hemsida skall vara klar, 3 prov innan vi går ut. I näthandel som jag ta med fan inte fattar nått i. Bara sitter där på lektionerna fattar ingenting så ger läraren oss massa häften som vi ska läsa igenom. Är det inte bättre att plocka ut lite saker? Som är viktigare och som man skall kunna typ. Sen vårat "starta eget företag" som verkar vara helt konstig, när man jobba med 3 stygga vargar. Som bara sitter och babbla om musik och dataspel osv. på lektioner, så man inte får gjort nått. Så det har verkligen inte vart en bra dag för mig idag, har bara gått runt och vart helt deppig och snorig och nyst hela dagen. Nej massvis att göra, vill bara ligga i min säng dag ut och dag in. Och deppa tills jag deppat klart typ. Jag som var så glad förra veckan. Men det kommer säkert vara sådana här veckodagar, varannan vecka för mig. Nej nu blir det sängen om en stund lyssna på lite myspys musik först.


Vill ha sommar och värme och ledighet, det ger en glädje!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback