Ankan & Malins.

Okej nu börjar vi. Ankans utflyttning från och med students slut (en dröm) som kommer nog inte ske så fort. Men på tal om det, men ankans Malin. Till en tvåa i staden Göteborg eller Kungsbacka. Men helst av allt i Malmö eller Stockholm, men storstäderna kommer nog inte bli av förens senare. Men man kan alltid hoppas och drömma. Börjar med hallen, snyggt och färscht med nån snygg härlig välkomms matta, garderob. Köket, ska va underbart med snygga fräscha stolar och ett bord, som bad bord aktikgt. Sen på tal om det bästa: vardagsrummet där vi ska ha en stor fet tv, med bra ljud till. Väggarna ska va i beige eller vit aktikgt med en riktigt snygg fondvägg i brunt eller rött eller nått. Med en härlig soffa, jag kommer hamna på den liggande platsen. Där man kan drömma sig bort. Och stoa goa kuddar med en snyggt träbord. Snygga lätta lju och tavlor på väggarna inte allt för mycket små saker. Rätt lätt ska det vara, med mycket värme ljus runt om. Myspys!!! Sen mitt rum ska jag ha en stor dubbelsäng ska det typ bara få plats med och en stor garderob där jag ska ha alla mina jackor,skor,kläder allt sånt som man lever för :P maten får man inte glömma heller. ^^, Sen en bärbar data med trådlöst internet i lägenheten. Även med härliga fäger på väggarna men så långt har vi inte kommit än men en del av de nystartade. Men om man skulle vart rik så en stor villa, med pool bastu badtunna, jaccuzzi, massagemänniska hemma osv allt ;D haha! nej drömma får man faktikst göra. Men synd att inte drömmar kunde gå i uppfyllelse. Så det var la det.  Nu blir det sängen, God natt.
image49Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback